vrijdag 30 oktober 2015

Bezit ik alle fashion musthaves voor aankomende herfst en winter?

Let op: Deze post is een vervolg op een eerder artikel over de herfst en winter musthaves van 2015-2016. Ben je het vergeten te lezen of wil je het gewoon eerst nog een keer overlezen? Bekijk dan hier het artikel!

Afgelopen zaterdag heb ik een post gemaakt over welke fashion musthaves je echt in je kledingkast MOET hebben hangen.  Nu zeg ik wel lekker dat je het echt moet hebben, maar heb ik eigenlijk alles wel of moet ik ook nog even flink gaan shoppen?

Dat ging ik vandaag dus uitzoeken, kijk je met me mee?


Allereerst sprak ik over de trend: Compleet zwart.
Van top top teen in het zwart en er voor zorgen dat je een beetje gothic bent, maar er tegelijkertijd ook stijlvol uitzien.. Nou, dat van top tot teen in het zwart daar twijfelde ik niet over of het zou lukken, ik heb immers genoeg zwarte kleding in mijn kast hangen. Maar dan, gothic en stijlvol, dat is een iets lastigere opgave.. Ik heb gekozen voor een lang vest n een kort shirtje om mijn outfit die stoere gothic uitstraling te geven. Op dat  moment snapte ik hoe het werkte: gothic en stijlvol tegelijkertijd, dit vest heeft het allebei! Om het stijlvolle nog iets meer aan te zetten heb ik gekozen voor enkellaarsjes.


Compleet zwart


De tweede trend: Roodtinten
Deze vond ik iets moeilijker terug in mijn kledingkast, ik heb slechts een paar rode kledingstukken en dan ook nog deze samen te combineren? Het stond allemaal net niet goed bij elkaar. Uiteindelijk heb ik gekozen voor mijn enige rode topje met mijn enige rode blazer. De broek die ik hier draag heb ik eigenlijk in geen jaren meer gedragen maar vind ik eigenlijk best leuk aansluiten. Veel andere keus had ik eerlijk gezegd ook niet, want het enige rode onderstuk wat ik nog heb is een fel rood kort rokje. De broek loopt al vooruit op de trend die ik hierna ga bespreken: artistieke designs, zo zie je maar dat je de trends lekker met elkaar kunt vermengen.



Roodtinten


En dan nu de trend waar ik het al over had: De artistieke designs.
Ik vind de drukke grafische patronen erg leuk, maar durf het niet zo snel zelf aan te trekken, laat staan van top tot teen bedekt zijn met deze patronen. Vandaar dat ik voor een druk topje heb gekozen en deze heb gecombineerd met een simpele zwarte broek. De schoenen die ik draag hebben ook een artistiek design, en geven daarom net iets extra's aan je outfit.


Artistieke designs


En dan alweer de laatste trend: De poncho
Deze was niet moeilijk te vinden in mijn kledingkast, ik heb namelijk nog niet zo lang geleden eentje aangeschaft waar ik echt dol op ben! De poncho kun je op zo enorm veel manieren combineren! Vooral de zwarte die ik draag past eigenlijk bij alles. Ik heb hier gekozen voor de 'houthakkers' look, met een geruit bloesje. Een houthakker doet mij denken aan bomen en bomen aan herfst, vandaar dat ik dit als herfstoutfit heb gekozen. Ik hou van mijn poncho en ben zeker van plan om er nog minstens één aan te schaffen.

Poncho

Al met al kan ik zeggen dat mijn kledingkast redelijk musthaveproof is voor aankomende herfst en winter, alhoewel niet alle trends even goed bij mij passen. Het rood op rood is niks voor mij, ik combineer liever één rood item met andere neutrale kleuren. De compleet zwart en de poncho look zijn mijn favorieten! 
Ik hoop dat jullie kledingkast binnenkort ook helemaal klaar is voor de herfst en winter van 2015-2016 en zo niet: hup, shoppen jij!

Signed,

Kim










Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen