maandag 26 oktober 2015

Dagje Walibi Holland

22-10-2015

Afgelopen donderdag ben ik met mijn vriend naar Walibi Holland geweest om ons aankomende jubileum van 1,5 jaar samen te vieren. Heel toevallig zaten mijn oom en tante die week een midweekje op een vakantiepark vlakbij Walibi.  We hebben er dus een dagje Walbi en een avondje vakantiepark van gemaakt!





Beginnend met Walibi, wat een avonturen beleef ik daar altijd.. Ik kom de afgelopen jaren zeker wel één keer per jaar naar Walibi en altijd is het super gezellig. Deze keer was alweer mijn tweede keer dit jaar. Tijdens de eerste keer dit jaar had ik een gratis kaartje gekregen en natuurlijk zo romantisch als ik ben dacht ik: 'Hey, dit kan ik goed combineren met het 1,5 jaar jubileum binnenkort!' Ik ben en blijf een arme student die niet al te veel te besteden heeft en Walibi is nou niet de goedkoopste...
Maar goed, ik zei net dat ik altijd avonturen beleef in Walibi, zo ook deze keer. Ik had te maken met een levensgevaarlijke technische storing, net zoals de keer daarvoor.. Die keer zat ik vast in de Xpress platform 13. Gelukkig had ik deze rit veilig af kunnen maken en stond ik pas op het eind stil en heb ik een tijdje moeten wachten.
Zo was het ook deze keer weer raak. Een extreem gevaarlijke attractie dit keer: Merlin's Magic Castle. Dit is een kasteel waar de tovenaar Merlijn het hele huis laat draaien, het is vooral een leuke attractie voor als je niet zoveel van snelheid en gevaar houdt ;). Ook deze keer kwam de storing weer aan het eind, waardoor we iets langer dan normaal moesten blijven zitten.
Ondanks dat de hele storing wel meeviel, is het altijd leuk om te overdrijven over het mega grote avontuur dat je hebt meegemaakt!


Walibi Holland


Walibi Holland

Walibi Holland




Ondanks de storing was het een heel geslaagd dagje Walibi en heb ik genoten van de achtbanen, de blauwe plekken zijn het allemaal waard!
Na de spectaculaire ritten in de achtbaan hebben we het dagje rustig afgesloten op het vakantiepark met een potje 'keezen'.

Signed,

Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen