woensdag 28 oktober 2015

EMA Ruby Rose

Bron

Ruby Rose was dit jaar de co-host van Ed Sheeran bij de EMA's. De meeste mensen kennen haar van de netflix origional serie: orange is the new black, zo ook ik. Net als vele andere oitnb kijkers ben ik voor haar gevallen, ik ben aan mijn hetro-zijn gaan twijfelen door haar..  Ik weet niet of het alleen haar uiterlijk is of de combinatie daarvan met de rol die ze speelt, maar ik vind haar geweldig. Zij is de eerste vrouw die naar mijn mening het 'korte pittige kapsel' echt rockt!



Tijdens de EMA's ben ik ook een aantal keren weer opnieuw voor haar gevallen en ik kan me zo voorstellen dat ik niet de enige ben. Daarom heb ik een aantal outfits en kenmerkende Ruby Rose momenten tijdens de EMA's op een rijtje gezet.

ENJOY



Bron

Bron


Bron

Bron

Bron

Bron

Bron

Bron
Oke die laatsteoutfit was misschien een beetje heel erg apart, maar verder echt wauw. Ik heb genoten van de stylish en stoere outfits van Ruby Rose ik hoop jullie ook!

Signed,

Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen