zaterdag 31 oktober 2015

Halloween verjaardag

Homemade halloweenpompoenen

31-10-2015,
Halloween, maar ook bijna de verjaardag van mijn broertje!
Vandaag vieren we zijn 9de verjaardag, maar helemaal in Halloween stijl.
Na aanleiding van mijn post over wat je kunt doen met een pompoen  hebben mijn vader en ik ook een poging gewaagt en hebben we bovenstaande pompoenen gemaakt. Zo als je ziet mag er nog wel iets meer geoefend worden door ons, maar voor een eerste keer ben ik er toch behoorlijk trots op.

Door het hele huis hangen spookachtige figuren, slingers en ballonnen, het ziet er super leuk uit.Maar wat een werk was het om het huis zo te versieren. Ik heb een aantal duizelige uren moeten doorstaan om de grote hoeveelheid ballonnen op te blazen. Ook heb ik een tijd met mijn vriend in de keuken gestaan om overheerlijke spook-koekjes te bakken. Helaas was na al ons harde werk ongeveer de helft van de koekjes aangebrand...
Hieronder een aantal foto's die een indruk geven van de Halloweensfeer in huis.






Over slechts enkele minuten zal het feestgedruis bij ons in huis echt losbarsten!
We hopen natuurlijk dat iedereen ook een beetje in Halloweenstijl zal verschijnen, want dat zal het plaatje helemaal afmaken!
Zelf heb ik mijn outfit redelijk simpel gehouden. Ik draag een shirt van de Halloween fright nights in Walibi een paar jaar geleden, dit shirt is eigenlijk veel te groot voor mij dus draag ik hem als jurk.


Ik wens jullie allemaal een hele fijne en enge Halloween!

Signed,

Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen