vrijdag 23 oktober 2015

Levenvankim

about: levenvankim

De url voor mijn blog is http://levenvankim.blogspot.nl/, maar ik heb nog vrij weinig over mezelf verteld.. Daarom ga ik in dit bericht mezelf een beetje voorstellen zodat jullie een beeld krijgen over wie er nou achter deze blog zit. Dus, wat houdt het leven van Kim eigenlijk in?

Nou, mijn naam is dus Kim en ik ben 18 jaar jong. Ik ben in het gelukkige bezit van een jonger zusje én een nog jonger broertje. Afgelopen jaar heb ik mijn vwo afgerond en ben nu sinds een paar maanden bezig aan de universitaire opleiding: Pedagogische wetenschappen.

Wat dit over mij vertelt is dat ik kinderen eigenlijk altijd al heel erg leuk heb gevonden en ik kinderen in de toekomst hopelijk kan gaan helpen. Ik heb eerlijk gezegd nog geen idee op welke manier ik dat wil gaan doen. Helpen op school, de jeugdhulp enz. het spreekt me op dit moment nog allemaal aan.

En dan komt nu volgens de opbouw van het 'vriendenboekje' meestal het stukje waarin je vertelt wat je hobby's zijn.. Dit vind ik zelf een lastig stukje, want echte hobby's die heb ik niet.. Ik heb wel een heleboel dingen die ik leuk vind om te doen! Heel voorspelbaar zit het bloggen hier tussen, maar ook vind ik het leuk om te tekenen en te schilderen. Helaas doe ik dit nu een stuk minder omdat ik steeds minder vrije tijd lijk over te houden.. Dit komt misschien wel doordat ik het leuk vind om in die vrije tijd af te spreken met vrienden, vriendinnen en mijn vriendje.

Ik ben begonnen met bloggen omdat ik al sinds de basisschool te horen krijg dat ik toch zó leuk kan schrijven.. De laatste vijf  jaar is daar ook nog eens bovenop gekomen dat ik écht iets met dat talent moet gaan doen. Als ik eerlijk ben vind ik het toch ook wel heel erg leuk om te schrijven en het feit dat er mensen zijn die het leuk vinden om mijn stukjes te lezen motiveert mij alleen maar meer om verder te gaan met schrijven.


Dit was het wel zo'n beetje wat ik over het leven van kim kan vertellen. Ik hoop dat er nu een beetje een beeld is ontstaan over wie er nou achter deze blog zit. Hebben jullie nog vragen over mij dan hoor ik dat graag in de reacties!

Signed,

Kim








Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen