zaterdag 17 oktober 2015

Tentamenweek, snapchat én lippenstift.

Ik loop netjes op schema hoor, daar niet van. Het gaat me zeker lukken om alles geleerd te hebben voor mijn tentamens! Ik heb wel redelijk veel pauzes tussen het leren en die vrije tijd had ik misschien iets beter kunnen besteden dan dat ik nu doe. Vandaag ga het hebben over de afleiding: 'snapchat'. De social media waarmee je foto's voor een paar seconden naar je vrienden kunt sturen. Ik ga het dus over snapchat hebben, maar dan vooral in combinatie met lippenstift..


Ja dat klinkt raar, maar lippenstift in combinatie met snapchat is toch echt een valkuil voor mij.
Ik draag bijna nooit lippenstift en wanneer ik dat wel doe vind ik het er zo leuk en apart uitzien dat ik stiekem in elke spiegel en elk raam even naar mijn spiegelbeeld kijk. Inclusief het gekke bekken trekken, want dat ziet er zó grappig uit met lippenstift op. Nou, snapchat is voor mij dus ook zo'n soort spiegel. Ik denk dat je mij kunt vergelijken met een baby of peuter die zichzelf voor het eerst in de spiegel ziet. 'Wat is dit gek, ben ik dit nou?' ,'Oh kijk, het beweegt, net als ik!'.  Ik kan me voor een beschamend lange tijd hiermee vermaken, waardoor nuttige dingen doen er niet meer bij zit..

Natuurlijk blijft het voor mij niet alleen bij kijken en gekke beken trekken, maar natuurlijk val ik er ook (voor maximaal 10 seconden) mijn vrienden mee lastig, want daar is social media toch voor? ;)

Signed,

Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten