woensdag 4 november 2015

Aankondiging DIDO




Gisteren sprak ik in mijn post over Beugelbekkie al over het feit dat ik donderdag met iets 'speciaals' zou komen.  Vandaag zal ik vertellen wat het speciale precies inhoudt zodat jullie weten wat je aankomende maand(en) kunt verwachten.


Ik ben van plan om elke donderdag een zelfde soort column te plaatsen.  In dit column zal ik een dilemma voorleggen. De naam van het column wordt daarom DIDO,  wat staat voor DIlemma DOnderdag.
De dilemma's die ik zal plaatsen zullen twee keuzes bevatten die even aantrekkelijk zijn of even onaantrekkelijk.
Bijvoorbeeld: wil je liever A of liever B? 
Ik zal afwisselen tussen positieve dilemma's (waarbij de keuzes allebei aantrekkelijk zijn) en negatieve dilemma's (Waarbij de keuzes allebei zeer onaantrekkelijk zijn) .

Soms zullen het 'diepgaande' dilemma's zijn waar echt een verhaal achter zit en een andere keer zal het nergens op slaan. Morgen zullen jullie merken hoe mijn idee gaat uitpakken.
Het is de bedoeling dat het DIDO column minstens een maand zal bestaan. Of ik er daarna nog langer mee door ga hangt helemaal van mijn inspiratie af.

Signed,

Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten