donderdag 5 november 2015

Allereerste DIDO

Het is zover! mijn allereerste DIDO; Dilemma Donderdag!

Het dilemma van vandaag is:

 Eet je liever (onwijs veel) zonder aan te komen
 óf vind je de liefde van je leven?

Wanneer je kiest voor het eten zul je nooit de ware liefde vinden, maar als je kiest voor de liefde van je leven zul je altijd op je lijn moeten letten.
Wat kies jij?





                 
               Of 














Mijn inspiratie voor deze DIDO komt voort uit de uitspraak die door veel mensen wordt gedaan:

'Mannen denken dat de grootste wens van vrouwen is om hun ware liefde te vinden,
 maar eigenlijk willen wij vrouwen eten zonder aan te komen.' 

Ik vroeg mezelf af of dit nou eigenlijk wel echt zo is of dat 'de mannen' waarover gesproken wordt eigenlijk wel gelijk hebben. Ikzelf twijfel echt heel erg, want eten zonder aan te komen, heerlijk lijkt me dat. Ik hou onwijs veel van eten en dan vooral van eten waar heel veel calorieën inzitten. Het zou voor mij dus een uitkomst zijn als ik enorm veel kon eten zonder aan te komen.
Toch neig ik iets meer naar de kant van de liefde van je leven vinden, aangezien ik denk dat ik van liefde nóg gelukkiger zal worden dan van eten.
Nu ik dit heb opgeschreven wil ik eigenlijk weer op de delete knop drukken, want van lekker eten wordt ik ook héél erg gelukkig.. 

Ik heb het nu wel alleen over de vrouwen op wie dit dilemma slaat, maar ik denk dat het in zekere mate ook voor mannen een dilemma kan zijn. Niet iedere man is een lompe boer voor wie liefde niet belangrijk is. Tenminste, ik heb daar nog vertrouwen in..

Ik zou graag jullie keuze willen weten, ongeacht of je nou man of vrouw bent! ;)

Signed,

Kim






gd

1 opmerking:

  1. Ik kies voor de liefde van mijn leven.
    Ik heb hem namelijk al gevonden en zal ook echt mijn hele leven moeten opletten op wat ik eet.
    Het zou fijn zijn van te kunnen eten wat je wil zonder aan te komen, maar de liefde van je leven daarvoor afgeven... no way.

    BeantwoordenVerwijderen