vrijdag 13 november 2015

Bachelordag VU

Aankomende zaterdag houdt de Vrije Uiniversiteit in Amsterdam een open dag voor alle bacheloropleidingen. Iedereen die zich aan het ori├źnteren is op een bacheloropleiding is va harte welkom! Ikzelf help mee tijdens de bachelordag om het tot een groot succes te maken ;)



Wat houdt een bachelordag in?

Kort samengevat is de bachelordag bedoeld voor mensen die op het punt staan een studiekeuze te maken, maar nog niet precies weten welke studie het wordt of mensen die nog niet zeker weten welke universiteit het wordt. Tijdens de bachelordag krijg je een beeld over wat de studie inhoudt en kun je al jouw vragen stellen zodat je uiteindelijk de juiste studiekeuze maakt.

Voor wie is het?

De bachelordagen worden georganiseerd voor leerlingen uit 4,5 en 6 vwo, hbo- studenten en andere geïnteresseerden!

En wat ga ik doen?

Dat is voor een groot deel nog een verassing voor mijzelf, ik heb het rooster gekregen maar de exacte taken blijven nog een verassing. Vanavond ga ik in ieder geval met een team de VU klaarmaken voor de bachelordag. Zo ga ik  bordjes ophangen die de weg wijzen zodat de kans klein is dat aankomend studenten (en hun ouders) zullen verdwalen ;). Op zaterdag zal ik op verschillende plekken aanwezig zijn op de VU campus om mensen de weg te wijzen op het moment dat de bordjes de mensen niet meer helpen en natuurlijk nieuwsgierige vragen van de aankomend studenten beantwoorden.

Het gaat dus een lekker druk, maar ook leuk weekend voor mij worden ondanks dat ik de intocht van sinterklaas ga missen...

Heb jij na het lezen van dit artikel zin gekregen om toch ook een kijkje te nemen? Dan kun je je altijd nog aanmelden. (let wel op, want voor sommige studies is er meer belangstelling dan de VU capaciteit heeft!)

Signed,

Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen