vrijdag 6 november 2015

Volg mij op Facebook en Pinterest!

Zoals jullie misschien al hebben gemerkt heb ik vandaag eze blog gekoppeld aan een Facebook- en Pinterestpagina. Dit heb ik gedaan zodat het makkelijker is om op de hoogte te blijven van nieuwe berichten op mijn blog.

Wat zal er te zien zijn op facebook?

Op Facebook zal ik een melding maken van elk nieuw bericht dat ik post, nieuwtjes doorgeven en misschien in de toekomst zelfs win-acties plaatsen!
Facebook zal de beste manier zijn om op de hoogte te blijven van alles rondom deze blog.
Klik hier voor de link naar mijn Facebookpagina!

Wat zal er te zien zijn op Pinterest?

Met Pinterest neem ik een andere invalshoek. Dit komt doordat Pinterest andere mogelijkheden biedt dan Facebook. Op Pinterest zal ik net als op Facebook nieuwe berichten weergeven, maar dan met meer achtergrondinformatie. Hiermee bedoel ik dat ik meerdere foto's zal plaatsen die niet door de selectie heen zijn gekomen om ook daadwerkelijk op mijn blog te belanden.
Klik hier voor de link naar mijn Pinterestpagina!



Dus wil je op de hoogte blijven: Volg mij op Facebook!
Wil je op de hoogte blijven en een kijkje achter de schermen: Volg mij op Pinterest!

Signed,

Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen