woensdag 9 december 2015

Bijzondere reclame

In het teken van de gezellige decembermaand wilde ik graag deze reclame met jullie delen.
December is toch de maand van de liefde, familie en warmte en daar sluit deze reclame super mooi op aan.
Normaal gesproken vind ik zelden reclames het kijken waard, maar deze is dat zeker wel!
Ik kwam deze reclame tegen op Tumblr en ik vond het echt super mooi! Bijna tranen in mijn ogen en daarom wil ik hem met jullie delen.
Dan vraag je jezelf natuurlijk af: 'Waar wordt dan reclame voor gemaakt?'

Er wordt reclame gemaakt voor KAUWGOM. Ja echt, het is een reclame over kauwgom.
Ik vind het super creatief gedaan en zó ontzettend lief!
Hoe kan een reclame over kauwgom je nou zo ontroeren? Bekijk het zelf maar, ik heb er in ieder geval van genoten!

2 opmerkingen: